Skip to content
Search for:
Το Τμήμα
Διοίκηση του Τμήματος και Συλλογικά Όργανα
Γραμματεία
Kτήρια – Αίθουσες Διδασκαλίας
Κέντρο Ψηφιακής Έρευνας και Μελέτης
Διασφάλιση Ακαδημαϊκής Ποιότητας
Ανοικτά Μαθήματα
Κοινωνική Μέριμνα
Προπτυχιακά
Εισαγωγή Φοιτητών/ριών
Κανονισμοί
Οδηγός Σπουδών
Μαθήματα
Ακαδ. Ημερολόγιο – Προγράμματα Μαθημάτων & Εξετάσεων
Θέματα Σπουδών
Υποτροφίες
Πρακτική Άσκηση Τελειοφοίτων
Erasmus
Μεταπτυχιακά
ΠΜΣ “Γλωσσολογία: Γλώσσα και Επικοινωνία”
Αιτήσεις & Προϋποθέσεις Εισαγωγής ΠΜΣ Γλωσσολογίας
Κανονισμοί ΠΜΣ – Αλφαβητικός Ενημερωτικός Οδηγός ΠΜΣ Γλωσσολογίας
Μεταπτυχιακά Μαθήματα ΠΜΣ Γλωσσολογίας
Ακαδ. Ημερολόγιο – Προγράμματα Μαθημάτων & Εξετάσεων ΠΜΣ Γλωσσολογίας
Ανακοινώσεις
ΠΜΣ “Σπουδές στην Kλασική, Βυζαντινή και Νεοελληνική Γραμματεία”
Αιτήσεις & Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Κανονισμοί ΠΜΣ – Αλφαβητικός Ενημερωτικός Οδηγός
Μαθήματα
Ακαδ. Ημερολόγιο – Προγράμματα Μαθημάτων & Εξετάσεων
Διασφάλιση Ακαδημαϊκής Ποιότητας του ΠΜΣ ΣΚΒΝΓ
Ανακοινώσεις
Διδακτορικό Δίπλωμα
Ανθρώπινο Δυναμικό
Μέλη ΔΕΠ
Πολιτική Υποστήριξης και ανάπτυξης Ακαδημαϊκού Προσωπικού
Ομότιμοι/ες Καθηγητές/ριες
Επίτιμοι/ες Διδάκτορες
Έκτακτο Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΕΔΙΠ
Μέλη ΕΤΕΠ
Στελέχη Γραμματείας
Ερευνητές/ριες
Ειδικεύσεις
Βυζαντινές & Νεοελληνικές Σπουδές
Γλωσσολογία
Κλασικές Σπουδές
Έρευνα
Ανταγωνιστικά Ερευνητικά Προγράμματα Μελών ΔΕΠ
Συμμετοχή σε Ανταγωνιστικά Ερευνητικά Προγράμματα
Ερευνητικές Συνέργειες
Ερευνητικά Προγράμματα Μεταδιδακτόρων
Διδακτορική Έρευνα
Υποτροφίες Υποψηφίων Διδακτόρων
Εκδηλώσεις
Επιλογής Κλασικών Σπουδών
Home
/
Επιλογής Κλασικών Σπουδών
Κωδικός
Τίτλος Μαθήματος
Εξάμηνο
Κύκλος Σπουδών
Κατηγορία
PHL_Α824
Η Μαγεία στην Ελληνική και Ρωμαϊκή Αρχαιότητα
Η' Εξάμηνο
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Γ512
Μεθοδολογία της Γλωσσικής Διδασκαλίας
Ε' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Α510
Συμποσιακή Λογοτεχνία κατά την Αρχαιότητα
Ε' Εξάμηνο
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_A519
Αρχαίο ελληνικό ερωτικό τραγούδι: τα παρακλαυσίθυρα
Ε' Εξάμηνο
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_A520
Αντιγόνες: από τον Σοφοκλή και τον Ευριπίδη στον Άρη Αλεξάνδρου και τον Athol Fugard
Προπτυχιακές Σπουδές
MALT_Δ202
(ΒΥΖ) Ύστερη Αρχαιότητα και Βυζάντιο – Αρχαίο Eλληνικό και Bυζαντινό Μυθιστόρημα: Ζητήματα Διακειμενικότητας και Πρόσληψης (ΠΜΣ 2020 Γ ΕΞΑΜ.)
PHL_Β812
Λογοτεχνία και Πόλη: Πολιτισμικές Όψεις της Νεωτερικότητας
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Β514
Ιστορία της Νεοελληνικής Κριτικής (19ος-20ος αι.): Διαμάχες για τη Δέκατη Μούσα
Ζ' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
LIT1932
Πρακτική Άσκηση Τελειοφοίτων
Η' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Β719
Μεταπολεμική Ποίηση
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Α704
Γραμματεία Ύστερης Αρχαιότητας
Ζ' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Β611
Λογοτεχνία και Επικοινωνία
ΣΤ' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Γ507
Ιστορική Γραμματική της Αρχαίας Ελληνικής
Προπτυχιακές Σπουδές
Φωνολογία
Κύκλος Γλωσσολογίας
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Γ801
Διαλεκτολογία
Ζ' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Β715
Διδακτική της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Α822
Λογοτεχνία και Ψυχανάλυση
Η' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Β810
Σύγχρονη Λογοτεχνία: Πεζογραφία και Πολιτισμική Μνήμη
Η' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Α821
Φεμινιστική Κριτική και Κλασικές Σπουδές
Η' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Α804
Ελληνιστική Ποίηση
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
PHL_Β717
Ψυχοπαθολογία Εφήβων και Ενηλίκων
Ζ' Εξάμηνο
Κύκλος ΒΝΕΣ
,
Κύκλος Γλωσσολογίας
,
Κύκλος Κλασικών Σπουδών
Προπτυχιακές Σπουδές
1
2
Next
Page load link
Go to Top